Close menu

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

Ar galiu kelionę / skrydį pirkti išsimokėtinai?

Taip. Kelionės paketą ar skrydį mūsų kelionių agentūroje Jūs galite užsisakyti ir išsimokėtinai (lizingu). 

 

Kodėl skiriasi kelionių pasiūlymų kainos? Jūsų puslapyje pasiūlymo kaina nurodyta didesnė / mažesnė. Kada kainos keičiasi? 

Kelionės paketų kainas nustato kelionių organizatoriai. Kelionės paketų kainos yra automatizuotos, todėl fiziškai kiekvieną kartą atnaujinti kainas ar vietas nėra įmanoma, kaip ir vietų lėktuve ar viešbutyje kambarių mes nepridėsime. Kainų augimas / kritimas priklauso nuo kelionių pardavimų, kambarių tipo, keliaujančių asmenų skaičiaus. Ypatingai sezono metu kaina per dieną pasikeičia tris ar daugiau kartų.

Todėl visuomet Jums susisiekus - tikriname kainas iš naujo. Promo kambariai išperkami labai greitai. Todėl jeigu matote pigų pasiūlymą - rekomenduojame ilgai nedelsti, kadangi pigiausi pasiūlymai - labai greitai išgraibstomi. 

 

Kas yra elektroninis bilietas?

Elektroninis bilietas arba e-bilietas tai lėktuvo bilieto forma. E-bilietas yra saugomas aviakompanijų rezervacijų sistemose. Patarsime Jums atsispausdinti elektroniniu paštu Jums atsiųstą e-bilieto patvirtinimą.

 

Ką daryti, jeigu elektroniniu paštu negaunu informacijos apie įsigytą kelionę/ lėktuvo bilietus?

Jeigu esate pateikęs teisingą el. pašto adresą, tačiau negaunate informacijos el.paštu, gali būti, kad Jūsų el. pašto paslaugų teikėjas atmeta PandaTravel.lt siunčiamus laiškus. Tokiu atveju prašytume kreiptis į mus telefonu arba el. paštu ir dar kartą, pakartotinai, mes Jums išsiųsime visą reikalingą informaciją.

 

Įsigijus bilietą suaugusiam asmeniui, ar galima papildomai nupirkti bilietą internetu ir kūdikiui?

Jei interneto svetainėje www.PandaTravel.lt jau nusipirkote bilietą suaugusiam asmeniui ir tik vėliau nusprendėte, kad keliausite kartu su kūdikiu, bilieto kūdikiui rezervuoti jau negalėsite. Kūdikiams bilietai atskirai nėra parduodami. Jie rezervuojami tik tuo pačiu metu kaip ir jį lydinčo asmens.

 

Užsakinėjant kelionės bilietus, į asmens duomenis įvėlei klaidą. Ar reikėtų ją ištaisyti? Jei taip, kaip tai padaryti?

Jei užsakymo metu į Jūsų asmens duomenis įsivėlė net menkiausia klaida, siūlome nerizikuoti. Dauguma avia kompanijų vykdo pakankamai griežtą politiką, susijusią su teisingu asmens duomenų nurodymu. Tokiu atveju susisiek su Panda Travel komanda ir nedidelės klaidos asmens duomenyse bus ištaisytos nemokamai. Esant rimtesniems pakeitimams, agentūra gali pritaikyti tam tikrą duomenų tvarkymo mokestį.

 

Reikalinga sąskaita-faktūra. Kur kreiptis dėl jos išdavimo?

Kaskart perkant lėktuvo bilietus ar kitas paslaugas, galima pažymėti, jog reikės šio užsakymo - sąskaitos-faktūros. Jeigu to nepadarėte iš karto, prieš ar jau įvykus skrydžiui galite susisieki su PandaTravel komanda tel. 8-655 35511 arba el.paštu info@pandatravel.lt ir Jums bus išduota sąskaita-faktūra.

 

Registracija į skrydį (check-in)

 

Ryanair, Wizzair, ir kitos pigios avia kompanijos.

Iškart po skrydžio apmokėjimo į Jūsų el.paštą atsiųsime nuorodą registracijai į skrydį. Užpildyti duomenis galite Jums patogiu laiku. Registracija į skrydį bus atlikta automatiškai, įlaipinimo talonus (Boarding Pass) atsiųsime elektroniniu paštu likus 2-6 dienoms iki skrydžio.

 

Airbaltic


Registracija į skrydį internetu yra nemokama, ją atlikti galite likus 72 val. iki skrydžio.

 

Kitos aviakompanijos


Registracija į skrydį vykdoma oro uoste, nemokamai. Rekomenduojame atvykti į oro uostą ne vėliau, kaip 2 val. iki Jūsų skrydžio.

 

Kur kreiptis iškilus papildomų klausimų?


Visais papildomais klausimais prašome kreiptis i mūsų “Panda Travel” skambučių centrą telefonu 8-655 35511 arba elektroniniu paštu info@pandatravel.lt

 

Oro transporto keleivių teisės




Aktualūs teisės aktai:

  1. Keleivių, bagažo, pašto ir krovinių vežimo orlaiviais taisyklės
  2. Reglamentas (EB) Nr. 261/2004
  3. Monrealio konvencija
  4. Reglamentas (EB) Nr. 1107/2006 
  5. Reglamentas (EB) Nr. 1008/2008 

 

 

 

Paskambinti PandaTravel.lt Skambinti
Užsakyti kelionę iš PandaTravel.lt Greita Užklausa
Greita užklausa
Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

Su jumis susisieksime netrukus. Ne darbo dienomis - artimiausios darbo dienos pradžioje.